Klubmodul henter siden
Om "Bedste tider 2008-2012"
Morten Biilmann

19.02.2014
  15:24
Da ALOT af tekniske grunde var nødt til at skifte fra det tidligere Forum ("benknuseren") til det nuværende Forum under Klubmodul, forsvandt adgangen til indlæggene i det gamle Forum. Der har været et ønske om at kunne læse de gamle resultatlister. Jeg har derfor efter aftale med Klaus Grand hentet de indlæg og svar, der lå under kategorierne "Bedste tider", ud af den gamle database og lagt dem ind i det ny Forum.

Indlæg og svar vises i den rækkefølge, de lå i det gamle Forum. Det fremgår, hvem der har afsendt de enkelte indlæg, men dato og klokkeslæt er udeladt. Der er ikke ændret i teksterne, men for at lette læsningen har jeg forsøgt at fjerne nogle koder mv., som styrede skrifttype, smileys mv. i det gamle Forum. Herudover er der kun redigeret ganske lidt.

Opstillingen af tabeller fremtræder nogle steder lidt rodet. Det skyldes, at de oprindelige tekster er klippet ind i det gamle Forum fra mange kilder og i nogle tilfælde ikke vises korrekt i det nuværende Forum.

Venlig hilsen

Morten Biilmann