Klubmodul henter siden
Cross duatlon arrangement søndag 15. december

17:19
Vi skal igen i år arrangere en afdeling af cup´en sammen med Xevents  se nærmere her:

Bemærk at Xevents tager sig af tidtagning og resultatformidling. De plejer også at have fotograf.

Vi skal have hjælp fra mange af klubbens medlemmer til at afvikle arrangement. Nærmere om det lidt senere i denne tråd og på Facebook. Nogle af vores egne deltager i løbet og tager så begrænsede opgaver før og efter selve løbet.

Klaus
21 45 84 06

17:24
Citat

Klaus
21 45 84 06
Link til rute https://www.box.com/s/icwpe0qnmq0ffyp/MTBruteduathlonVestskoven15122013%20ny.png
(den gule markering har vi søgt om at måtte køre)

Her er tilladelsen fra Naturstyrelsen

Kommentar:
Rutekortet kan godkendes - OBS! nye rettelser herfra - se vedhæftede bilag.
For god ordens skyld skal det præciseres, at ruten kun må være på sti/vej og ikke må lægges over fortidsminder såsom gravhøje, sten- og jorddiger. Ligeledes skal naturzoner friholdes.
Eventuelle skader på veje og stier (fx dybe bremsespor eller mudder på grusveje) skal udbedres.
Der skal opsættes skilte ved alle offentlighedens og ridestiers indgange til skoven, som oplyser om MTB-løbet (se vedhæftede oversigtskort). Skiltene skal opsættes på særskilt pind og må ikke sættes på Naturstyrelsens pæle og bomme. Skiltene skal opsættes og nedtages lige før og efter løbet. Teksten til skiltene vedhæftes og skal udfyldes med jeres kontaktoplysninger m.m.
Skovveje, trampestier og ridestier må ikke afspærres.
Ruten må markeres med små skilte, der stikkes i jorden samt undtagelsesvist med afmærkningsstrimmel. Markeringerne skal nedtages senest en time efter løbets afslutning.
Ingen højttaleranlæg i mål- og løbsområdet - der må dog godt gives korte beskeder, der er relevante for løbets afvikling.
Der må ikke opsættes reklamer.
Arrangøren skal sikre, at der er toiletfaciliteter, såfremt dette skønnes nødvendigt.

Vær opmærksom på følgende:
Jeres aktivitet skal foregå så øvrige gæster kan benytte området under jeres arrangement. Arealer må ikke afspærres for offentligheden, med mindre I har fået særskilt tilladelse.
Poster/ruteafmærkning skal være forsynet med arrangørens navn, kontaktinformationer og dato for arrangementets afholdelse. Opsætning og nedtagning af poster/ruteafmærkning skal ske umiddelbart før og efter aktiviteten med mindre der skriftligt er aftalt andet. Brug af søm, tegnstifter, hæfteklammer og lignende i træerne må IKKE finde sted, ligesom der ikke må opsættes poster/afmærkning på skilte eller bomme.
Der må ikke benyttes radioer, højttalere og lignende med mindre andet er aftalt.
Motorkørsel på Naturstyrelsens arealer er ikke tilladt med mindre andet er aftalt.
Husk at medbringe affaldssække til jeres affald og tag det med hjem. Der skal ryddes fuldstændigt op efter afholdt aktivitet.
Hvis træer, veje eller stier ved et uheld beskadiges, skal Naturstyrelsen kontaktes, og ødelagte værdier skal i givet fald erstattes. I tilfælde af eventuelle skader på træer, veje m.m. skal Naturstyrelsen kontaktes. Vi forbeholder os ret til evt. at udbedre skaderne på din regning. Dette gælder også manglende oprydning på arealet.
Tilladelsen vedrører kun brugen af Naturstyrelsens arealer. Hvis arrangementet kræver tilladelser fra politi og øvrige myndigheder, skal du som arrangør selv indhente disse.

17:48
Ansvarlige på dagen - udkast:

Opsætning af 5 km cykelrute: Kenneth, Thomas, Maiken
Nedtagning af samme: Maiken, René
Opsætning af 3 km løberute: Klaus
Nedtagning af samme: Jeanne, Anne Line
Opsætning af målområde: Klaus, Søren,
Kagebagning: Mellanie og René
Opsætning og nedtagning af ca 10 advarselsskilte ved indkørsel til skoven: Stig Karlsson (lørdag kl. 14.00)
Briefing til deltagerne: Morten Quist
Hentning af materialer ved Mosen og indkøb: Klaus +
Placering af vejvisere til cykelruten: Karsten Lund
Placering af vejvisere til løberuten: Carsten Dahl
Løbsansvarlig i målområdet: Klaus
Parkeringsvagt om morgenen:  (fra 8.30-10.00)
Mand til at cykle foran på cykelruten første tur:
1. hjælps ansvarlig:  (Bo kan ikke)
Fotograf?

Vejvisere:
Mødetid 9.15 - 13.00. Enten på løbe- eller cykelruten. Ruteansvarlig anviser din placering.
12 personer til cykelruten
5 personer til løberuten
Cykelvejviser:
Jan Kingo
Kim Vognsen
Torben Lorentzen
Majbritt Brander
Søren Bisgaard
Anders Børding
Morten Andersen
Kjeld
Mette
Tue
Paw
Fosdahl

Reserve fra middag: Karin Skov

Løbevejviser: (Carsten Dahl anviser poster)
Søren Poulsen (måske samme sted som sidste år - sidste post ved asfaltvejen)
Carsten Dahl
Yasemin
Elise
Lars Vemmer

Måske hjælper: Morten Thomsen

Nedpakning og oprydning i  målfelt: Klaus +

Materialeliste:
Vanddunke med vand og energi - hentes lørdag ved Mosen
Vandkrus - hentes lørdag ved Mosen
Pavillon - hentes lørdag ved Mosen
2 borde og nogle stole - hentes lørdag ved Mosen
Alot bannere - hentes lørdag ved Mosen
Minestrimmel - skal købes
Affaldssække - OK - 20 stk købt. Også til minestrimmel fra ruterne
(Karsten Lund medbringer diverse fra tidligere løb - rosiner, peanuts, cola)

Mellanie Vendt

21.11.2013
  08:27
Super. Er der blevet skrevet noget på FB? Vi skal vel til at ha hevet nogle hjælpere i nettet? :)

23.11.2013
  09:20
Ja, Mellanie. Det bliver denne weekend, jeg sender ud på Facebook. Både med ansvarlige og hjælpere.