Klubmodul henter siden
Jesper Bech Petersen

01.09.2014
Kære alle,
Som annonceret tidligere, så synes jeg vi skal have lidt sjov i forlængelse af sæsonafslutningen på cykeltræningen.
Derfor afvikles klubmesterskab i 30 km enkeltstart søndag d. 5/10 2014 kl. 7. Ruten er følgende http://ridewithgps.com/routes/5575423
Alle er velkomne. Ved tilmelding til FB eventet, så bedes I anføre en forventet ca. køretid, samt alder og køn. Køretid anvendes til optimal afvikling, mens alder og køn anvendes til kåring af vindere ud fra aldergrupper og køn svarende til IM.
Afstanden mellem rytterne vil være 1 minut og det vil ikke være tilladt at ligge på hjul. Afstanden skal være mindst 10 m svarende til et normalt tristævne.
Der er brug for frivillige til
- 5 stk. vejvisere, som kan advare rytterne ift. evt. trafik (der er ikke tale om trafikregulering, da dette ikke er lovligt).
- Nogen som gider opstille telt, tistagerbord (tidstagning manuelt og beregnet i MS Excel).
- Nogen som vil arrangere kage og kaffe.
- 1 som vil vil hjælpe med at sende ryttere afsted.
Glæder mig, Jesper