Opstartshold 2024
Vejledning
Er du allerede medlem af en triathlonklub, så gør følgende :
1. Anvend brugernavn og password som du har modtaget fra din klub.
2. Kan du ikke huske/har ikke fået brugernavn og password til Klubmodul, så klik  HER .
3. Skulle ovenstående ikke fungere for dig, kontakt din klubadministrator.
Ellers opret en profil her  Opret profil

Opstartshold 2024 - Royal Run edition

Træn med os i 16 uger op til Royal Run d. 20. maj 2024, og løb med den nye Kong Frederik!

Der er træning hver:

Onsdag kl. 17:30

Søndag kl. 10:00

Vi udleverer et løbeprogram til jer, hvor vi starter med at gå, løbe et enkelt minut, gå igen og løbe et enkelt minut. Programmet vil være tilrettelagt således, at vi starter stille og roligt ud - hvor vi går meget de første træninger - og langsomt men sikkert øger vi hvor mange minutter vi løber.

I kan forvente at over de 16 uger vil I få øget løbekondition, hyggelige ture i Vestskoven, teknik træning og at I til sidst kan kalde jer selv for løbere!

Vi går ikke så meget op i hvor hurtigt man løber her i ALOT, og der er derfor altid planlagte opsamlinger på ruterne, dvs. dem der løber forrest altid henter dem der løber bagerst, så vi hele tiden følges rundt på ruten. Vi er en social løbeklub, og vi håber vi må være med til at gøre jer til løbere.

I kan følge os på facebook under siden "ALOT" og gruppen "ALOT - Albertslund Løb Og Triathlon" samt på Instagram@alot_tri

20.05.2024
31.01.2024 kl. 17.30 - 31.01.2024 kl. 17.55