ALOT Klubmesterskab medlemmer
Tilmeldingsfrist er overskredet

Vi starter med klubmesterskab på 5 km-distancen kl 17:30, hvor også 5 km løber med. Start og mål vil være på Albertslund
Stadion, og ruten vil bevæge sig ud i Vestskoven - og er selvfølgelig DAF-opmålt. Vi kårer klubmester for hhv. herrer og damer. Derudover har vi indlagt to yderligere konkurrencer, som du kan vælge at deltage i.

1. Hurtigste tid pr. kg. - Inden start noterer du din vægt på skema i målområdet. Vinder er den der bruger færrest sekunder pr. kg.

2. Inden start noteres den forventede sluttid. Den der kommer tættest på sin planlagte sluttid vinder. Du må selvfølgelig ikke løbe med ur/smartphone eller lign.
26.06.2018
27.06.2018 kl. 17.30 - 27.06.2018 kl. 18.30
Albertslund Stadion
0,00 kr.