Klubmodul henter siden
DGI Cross serien 18/19
Tilmeldingsfrist er overskredet
Kære ALOT''ere.

ALOT er igen i år en del af DGI Cross Midt og Vestsjælland serien, og af den grund har bestyrelsen besluttet, at det er en fantastisk mulighed for at vi kan tage ud til løb sammen gennem vinteren. Klubben laver en samlet tilmelding til serien, og det vil kun koste dig 200 kr. at deltage i HELE serien, resten giver klubben i tilskud.

Du skal tilmelde dig på dette event og IKKE på løbets hjemmeside. Linket til den er kun for at du kan se de forskellige løb og datoer.
Du kan se de 5 afdelinger her:

Du SKAL ved tilmelding oplyse om du vil løbe 3, 6 eller 9 km til hver afdeling. Det vil være samme distance ved hver afdeling du løber.
Du skal tilmelde dig senest den 25.oktober 2018 for at få fordelen.

Hvis du vælger at tilmelde dig her, med de fordele du får på prisen, så sørger du også for at du enten selv hjælper til ALOT afdelingen den 3.marts 2019, eller stiller med en der hjælper i dit sted. Hvis vi allesammen løber vores eget løb i serien, så er der jo ikke nogen til at afholde det

Benyt dig af chancen for dejlige naturoplevelser, og en løbeoplevelse med dine klubkammerater her til vinter. Alle kan være med her. Det er ikke svære ruter, og der er absolut ikke noget krav til hastighed. Sidste år var der flere der gik rundt på alle ruterne, så bare kom med.
Det vil være super fedt hvis vi er mange afsted.
Tilmeldte
20 /1000